2010-05-06 @ 17:58:59
Shopping
Kläder och grejer Kommentarer(1)


Var i stan med Nellie och Sofie, vi shoppade lite och fikade och så. Jag fick även min 18-år present, vilket var en Jet-set klocka i valfri färg. jag hade dock sjukt svårt och betämma mig vilken jag skulle ta. Man vill ju ha alla färgerna! Det blev tillslut den lila. TAck så mkt tjejer!! <3 (Sofie, Nellie, Elinor, Ida, tove och Ebba)
Det blev även lite annan shopping som nagelack, öronhängen och linnen. om någon villl veta, höhöh..
xxxxx

Kommentarer
Postat av: Hebbaa

Hoppas ni hade skojj :)

Nice färg du valde på klockan btw, jag har inte sett den än, asså irl, hihihihihi!

2010-05-07 @ 13:15:56
URL: http://ebbalouisecronqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback