2010-05-19 @ 22:30:55
2o100519
Allmänt Kommentarer(1)



Heej! Gud vad jag är dålig på att uppdatera! men jag har helt enkelt inte hunnit, har haft så mkt plugg hela helgen.
Men nu är Nationella Provet i Matte B iallafall gjort, vet verkligen inte hur det gick...
Idag har vi haft idrottsdag i skolan, det var helt okeej. Sen var ju vädret helt sjukt braa, så efter skolan så chillade jag och Frida i solen med en varsin glass, kändes ju som sommar!

Nu hoppas vi bara att det blir såhär fint väder nästa vecka, speciellt mellan den 27 och 30 maj! För då är det SIIESSTAA!!!! bara en vecka kvar idag :)

Har inga roliga bilder att visa heller, så det fick bli en gammal jag hittade ngn stans.

Bye!
xxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: carin fotoblogg

fin bild!! kram

2010-05-24 @ 15:53:06
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback