2010-07-04 @ 18:32:57
En vecka sen jag kom hem,
Allmänt Kommentarer(0)

Ojojoj, vad jag är dålig på att blogga!
Jag är iallafall hemma i Sverige igen! (kom hem för en vecka sen) och jag har haft en väldigt bra och spännande resa :)
Nu när man har varit hemma en vecka känns det knappt som om man har varit bortrest, speciellt inte i Afrika!
Men jag tänkte berätta lite mer om resan sen när jag har bilderna på datorn....Har dock inte orkat läggga över dom en, eftesom det nästan är 3000 bilder!!! herreguud, jag måste nog rensa litee........hehhe,
Och det har ju varit såå fint väder hela veckan såå jag har inte varit så sugen på att sitta inne och sortera bilder hela dagarna ;D

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback