2010-07-10 @ 23:48:29
blah blahh bla
Allmänt Kommentarer(1)

en liten kladdig random bild


Hello!
Jag har sagt det innnan, och säger det igen. OJ VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA! sryyy! ...Idag har jag iallafall jobbat hela dagen, och efter det så sprang jag en runda. så nu är jag helt sluutt!

Afrika-bilderna har jag ännu inte tagit tag i, jag vet inte riktigt varför, antagligen är det eftersom jag innerst inne vet att jag kommer längta tillbaka så sjuukt mkt när jag kollar på dom. heh

Nu ska jag iallafall krypa ner i min soffa och kolla på ngn bra serie och äta Ballerina-kladdkaka (ÅÅHH vad jag älskar dom kakorna, inte för ngn kasnke bryr sig. men ändå)

Ciao!
xxxxxx

Kommentarer
Postat av: fii

haha och jag som sitter på nålar efter att få se just DE bilderna! xD

2010-07-16 @ 16:04:14
URL: http://hellofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback