2008-12-01 @ 21:40:06
Vadå december?
Allmänt Kommentarer(1)

Jahaa, oj, jag har visst missat att det är första december idag...
Seriöst jag har helt glömt bort det, jag har inte ens någon JULKALENDER (?). Hjäääääälp!
Jag hänger inte med alltså.
Okej, men om jag köper en chokladkalender imån, då får jag ju äta hela två bitar imån, det är ju positivt iallafall ^^
Men jag fick värsta super iden idag!
Man köper 24 chokladkalendrar, då har man en till varje dag! Då kan man öppna en lucka VARJE TIMME! Smart va?! :D
24 dagar till Julafton, ett dygn = 24 timmar, ni fattar va?


Kommentarer
Postat av: Hannass

Hahahaha, guuh så smart du ;) Det ska jag köra på (y.

Men emmss. Du mst absolut FIXA JULDESIGN nu, hörru ;) Det är ju andra advent imorgon :)

Love you hjärtat :)

2008-12-07 @ 00:25:45
URL: http://joyannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback