2008-12-08 @ 21:32:36
ops!
Allmänt Kommentarer(1)

yess, jag är nog ibland den snurrigaste personen på heeeeela jordklotet, ja.
nuu sitter jag här i panik och har typ inga kläder till indien (jaaa jag ska till indien för som som inte viste^^) , min väska e cp, jag har inte börjat packa än, jag glömde alla saker som jag skulle hämta hos pappa idag, bland annat min bikini, (som jag också skulle ha imån på livräddningen skolan), jag har fortfarande inte gjort kllart mitt matte-arbete, och mitt huvud är allmänt som en grå lerklump.
phuuu.
jag åker om typ 32 timmar, iiihhhhhh.
och nu sitter jag här, varför sitter jag är jag borede plugga jU!
herrreeeguuuuud, hej då!

när jag tänker på er så blir klarnar min lerklump till hjärna lite iallafall.
ni är typ bäst, och det vet ni, jag kommer sakna er så,
Utan dina andetag
<3

PS: och du, Elinor, du kan ffaktiskt få min kakor  ;), oohh, vad jag är snäll(A)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Emmsi, du är finast<33



Saknar dig<33 Kom hem till miiig!

Älskar dig gummsigos

2008-12-17 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback