2010-06-18 @ 14:37:03
Safari och Zanzibar
KENYA & TANZANIA 2010 Kommentarer(1)

Hejsan!

Nu ar pappa fardig med sitt arbete i den kenyanska slummen, och vi har nu begett oss till tansania for att vara lite turister.
Vi borjade med ett par dagars safari i nationalparken Serengeti, dar vi h akte runt i en safaribil och letade djur pa dagarna och pa natterna sov vi i talt pa en camping. Vi sag valdigt manga djur sa det var sjukt kul! det blev Elefanter, Lejon, zebror, geparder, leoparder, giraffer, hyenor, vartsvin, gaseller, flodhastar, krokodiler, noshorningar, gnuer m.m. Valdigt niceee!
Sova i talt var ocksa en upplevelse, eftersom man kunde hora lejonen ryta pa natterna, haha :)

Nu sa har vi begett oss ut till Zanzibar, dar vi ska tillbringa de sista dagarna har i afrika, och jag hoppas det blir nice!
Just nu regnar det, sjukt trakigt, men jag hoppas det blir battre vader iman!

Jag hinner inte skriva mer nu, men jag berattar ju mer nar jag kommer hem, och visar massor med bilder saklart!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag är så avundsjuk på dig. Någon gång ska jag med åka på en sådan resa. Lyckost! :)

2010-06-18 @ 17:16:22
URL: http://sofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback