2010-06-07 @ 18:00:01
Kenya, Nyalenda
KENYA & TANZANIA 2010 Kommentarer(1)

Hej! Nu ar jag i Kenya! Forlat for dalig uppdatering, men det har inte funnits nagon mojlighet och tid. Nu ar vi iallafall framme i Nyalenda, som ar en fattig forort till Kisumu, dar min pappa gor sin undersokning och arbete. Har ska vi bo i en vecka. Alla ar jattesnalla och trevliga!

I gar morse sov jag och Malin (min pappas flickvan) mest, eftersom vi var sa trotta efter den 30 timmars resa vi hade gjort. Men pa eftermiddagen sa var vi pa en jatte stor marknad, med massor med saker och manniskor, det var verkligen an upplevelse.
Idag sa har vi varit och badat lite och sedan gick vi runt i Kisumu och kollade lite.
Nu sitter jag pa internetcafe i Nyalenda, som bestar av en stoor container med ett antal datorer i. som ni forstar ar allt valigt enkelt och simpelt har i Nyalenda. Men som sagt ar alla jatte snalla och trevliga och jag trivs braa.

Jag har tyvarr inte mojlighet att visa nagra bilder just nu eftersom jag inte har dem pa datorn. Men Jag har redan fotat upp 5gb sa jag har ett antal bilder, hah!
Sa det blir nog mest text inlagg den narmaste tiden, men men, nu vet ni hur jag har det har nere mitt i Afrika!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: cazzis

Så ni bor inte i hyddor då? ;)

2010-06-09 @ 13:32:19
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback