2010-04-15 @ 21:43:58
det är mycket nu.
Allmänt Kommentarer(2)



Hello!
På lördag fyller jag 18 år, jag blir myndig, jag blir vuxen. en aning skrämmande faktiskt.
Men men! Det blir alltså massa kalas och så i helgen, vilket är trevligt! <3

Och pååå måndag beger jag mig till Kenya! Min pappa ska nämligen ner och göra ett arbete där och jag har fått turen att följa med och göra min praktik där nere. spännande ska det bli! och jag ska ta massor med bilder!

Så för tillfället håller jag på att planera födelsedaggg samtidigt som jag packar och fixar allt som ska fixas inför resan!
Men nu ska jag försöka få lite sömn!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: världens bästa ebbaa

ÄNTLIGEN ska du bli vuxen emmmms ;) haha skoja. ska inte göra så du får ångest!

Är sjukt avis för du ska åka till afrika.

see uou tomorroww ! :)

2010-04-15 @ 22:15:12
Postat av: sofia

åh vilken fin bild, så vacker!

kram

2010-04-19 @ 16:41:54
URL: http://ssofianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback