2008-11-25 @ 20:08:55
*host* i'm sick.
Allmänt Kommentarer(0)

Jag har drabbats av en förkylning,
Så idag har jag varit hemma med feber, snuva, halsont och huvudvärk och i princip inte gjort någonting.
Halva dagen har jag legat och zappat mellan alla dessa olika kanaler. Det är ganska tragiskt att ha så många kanaler och ändå inte hitta ngt vettigt och titta på.
Det vettigaste jag hittade var ngt program om muskler och skelett, hahaa.
Så i dag har jag lärt mig att rumpan är den största musklen och att vi har ca 200 ben i vår kropp. rarrw.
Resten av dagen har jag legat under dubbla duntäcken och läst en bok medan jag lyssnat på Secondhand Serenade och ätit pepparkakor. :]

Seconhand Serenade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback