2008-12-14 @ 10:02:28
tajjjj mahAal!
INDIEN 2008 Kommentarer(3)

Whii, idag ar det varmt och skont.
Inte overdrivet vaamt, men som en varm svenska sommar ungefar. Det ar ju trotsallt vinter har nu xD
och eftersom det ar vinter tycker ala indier vi ar ganksa konsiga.. hah.
Fast dom tycker nog vi ar konstiga overhuvudtaget. Dom glor ju som sagt vaaaaaldigt mycket, iallafall dar vi har varit.
Det ar typ varsta "kandisen for en dag"...
Idag besokte vi den stora vita byggnaden vid namn Taj mahal, det var valigt fiint! Tankte pa dej elinor, som saaa garna vill aka dit.
Och Sofie skulle u typ ligga pa marken och skrika av upphetsning om hon sag det! (ni som kanner henne vet hur hon reagerar pa stora vackra bygnader och slott) haha <3<3

idag sag jag min forsta indiska kamel, whoo, dom ar typ hur coola som helst.
Jag sag apor ocksa.
ha det. puss och kram



En bild for att fa lite kansla, (hittade den a datoorn)

Kommentarer
Postat av: Elli ;D

jag är avundsjuk!







(hahhahha det där med sophie vad kul, tänk dig att hon bara lägger sig ner på marken och skriker och bankar, bland alla turister och stirrandes indier mahahha )

2008-12-15 @ 18:26:28
Postat av: Sofiie

hahaha älskling<33 Vill också vara där och glo på fina byggnader<33

2008-12-17 @ 14:33:52
Postat av: Hanna

Hahahaha, aa bby njut för mig med :) Kändis för en dag är det inte alla som får va ;)

<33

2008-12-20 @ 14:19:52
URL: http://joyannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback