2008-12-14 @ 09:04:10
Dag 2
INDIEN 2008 Kommentarer(1)

Nomastie (stavas?) = Hej
Som sagt ar det typ galet har i indien, Men jag gillar det,  varmt, billigt och allmant spannade. ;)
Andra dagen besokte vi sakallad slummen i Delhi, mycket intraeesant och se det i verligheten.
Man kan ju inte saga att dom bodde i lyx, verkligen inte. Svart och forklara sa ni ska forsta hur det verkligen ar. valdigt skitigt och sunkigt iallafall.
vi intervjuade folk som bodde i byn och traffade massor med folk, speciellt barn, dom var sjukt sota och ville komma och halsa och ta i hand.
Dom flippade totalt (av gladje) nar man fotade dom, annu gladere blev dom nar man visade bilderna!
haha, som sagt sjukt sota, vi fick presenter av som ocksa, ett fint armband dom hade gjort (A)
det var lite hemsk och se hur som bodde, men dom varkade anda ganska glada.

skulle garna visat bilder, men kan inte fa over dom pa datan.
kommer nar jag ar hemma igen.

ps.  Dom har as gott te har i inden.
xxxxxx


Kommentarer
Postat av: Elli ;D

ooh kan du inte krama ett bran från mig! jag vill oxå ge lite kärlek (A)



så länge får jag ge till dej skickar över lots of love

2008-12-15 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback