2008-12-24 @ 09:36:45
Corbett nationalpark
INDIEN 2008 Kommentarer(4)

Vi tåg tåget till ngn liten håla, sedan fick vi åka jeep rakt ut i gjunglen i jaa, ca 2 timmar!
Så väl långt in i djungelen så låg det en liten by med några hus där vi och många andra skulle bo.
Det var mysigt faktiskt, inga hyddor som jag todde, utan (ganska) normala hus. hhaa.
Det massor med lösa apor som sprang runt i den lilla, lilla "byn". hah, det känndes väldigt exotiskt.
Men man kunde dock inte äta utomhus för då blev man typ attackerade av dom!

Jag och lina var dumma nog att äta några kex utomhus. Då kom det en lite apa med röd rumba och borjade morra och fräsa. Vi sprang då hysterikt och slräckslagna in i huset, men min väska glömde vi. Han snodde då allt ätbart som fanns i den! hahhaha, hrreguud vilken action.

Tidigt på mornarna drog vi ut på en safaritur ridandes på en elefant, fort gick det inte, och det kryllar av spindlar och spindelnät ute i djunglen ska ni veta. Jag som inte annars är rädd för spindlar tyckte det var lite småläbbigt, för jag viste inte om dom var giftiga.
och Lina med sin spindelfobi tyckte inte hallr det var så trevligt.
Förutom spindlar så vi en väldans många andra djur, mest hjortar av något slag. Men också vildsvin och vilda elefanter.


Inte vi på bilden, det var den andra elefanten ^^

Sen på eftermiddagerna tog vi safaritur med jeep. Så stående på en jeep i fullfart sökte vi efter vilda djur. Dock hitta vi inga tigrar, en klar besvikelse.
Men det är väldigt liten chans att man ser en tiger , då har man väldigt mycket tur.
och jaa, jag är väl inte känd för att ha tur precis, så inga tigrar för mej.
MEN VI SÅG SPÅÅÅÅR! dom var söta.
Men vi såg krockodiller, eller kanske det var alligatorer. Jajaaa, en sån grönbrun sak med stor mun med måga vassa tänder och ligger vattnet och glor iallafall, hah.

dett var fett kul allafall <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy tusan vad häftigt, du. What a upplewelse :) Im jelous and exited :)

Vi mst prata snart, du så du får tell me,

<3

2008-12-25 @ 19:22:20
URL: http://joyannas.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Shit så häftigt :D Hihi det med apan var roligt ^^

2008-12-29 @ 12:11:50
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: hanna

DIN JÄVEL!!!! jag vill också haaaaaaaaaaaaaa :( !!

saknar dig rumpan :)

2009-01-10 @ 00:56:02
URL: http://joyannas.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Nu får du uppdatera din fina blogg Emmmmmy! :P

2009-01-22 @ 10:22:44
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback