2008-12-07 @ 20:11:23
Andra avent med dom fantastiska.
Allmänt Kommentarer(3)

Har precis kommit hem från Elinor underbaaaaaaart trevliga bakafton! Weeii, Det blev pepparkakor , lussebullar, julmust, glögg, mjöl, rött läppstif och kärlek i en härlig blandning.
Elinor, Nellie, Tove, Matilda, Sofie och johanna<3
JOhanna vaar den ända bloninen i vårat sällskap så hon var ju tvungen och leva upp till sin hårfärg, och det lyckade hon bra med.,
Johanna: Asså vinter och höst och vår och sommar är typ dom BÄÄSTA årstiderna på hela Året!  ;)
Men vi älskar dej ändå johanna, speciellt med glasögon, dubbelhaka och rött läppstift.
Och det blev trots allt en underbar afton i vänskapens och godsakernas tecken , hah<3
Nu sitter jag coh lyssar på James blunt med tårar i ögonen och tänker på hur mycket jag älskar er.
Sov gott<3


Kommentarer
Postat av: din elinor

aahw, så fint du skriver hahha!



jaao du men det var myyyselimys. Jag älskar er sååååå mycket, så om jag kunde hade jag gjort varje dag till en fest för er! Hahhah! nä men kanse skulle satsa på att bli festfixare!? :O wollawolla lixom! med doftljs i goodibagen ;D





alltså fatta mamma e jätteupprörd att ni inte tog med er baket hem, alltså kakor å bullat... så nuu ställde hon i påsar o burkar på mitt rum såom jag MÅSTE dela ut till er hheheh så bara kom å hämta! haha det måste du faktiskt göra.. nu va de ku som att ni kom hem till oss med ingridienser och bakade kakor hos oss åt oss hahahah! inte meningen. jajaj



LAVV JU (uppfatera fett mkt oftare)

2008-12-07 @ 22:49:30
Postat av: BLONDINEN

Hahaha, aaaw du är bara för jävla söt unge!! AHAHAHA, joo du ;) jag gillar allihopa mest ! xD Och när ska dina bloggläsare få lite bilder att njuta av då ????? Tänk för att alla kanske bara klickar in här för att de väntar på mormors bilden på mig ??? ;)

JAG KMR SAKNA DIG SJUKT MKT :'(

Ursäkta, men vart blev juldesignen av ???? (a.

Laav yoou

2008-12-09 @ 18:07:40
URL: http://joyannas.blogg.se/
Postat av: sofiie

Sweeeeeti, vad du är underbar<3

Saknar dig älsk<33Kom hem till miiig!

Älskar dig gumsihos

2008-12-17 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback