2008-12-14 @ 09:33:13
Agra
INDIEN 2008 Kommentarer(0)

Idag begav vi oss till Agra.
vi tog taget hit, det var sadar lagom fracht. Dom som var med pa polenresan kan nog forsta lite, ungefar sa sag det ut. Men da akte vi anda i forsta klass! Hhaha, men det ar bara och vanja sig. Hotellet var inte heller sa fracht, det ar lite sma ackligt nar man hittar en kacerlacka under madrassen, men som tur va sa sag jag det pa morgonen! hah.
Maten ar helt okej, inte sa frcsht, jag kan inte hjalpa att jag ser massa elaka bakterier overallt! hah, men Alcogel att tvatta handerna med ar min basta vann for tillfallet.
detta blev varska negativa inlagget.
men men nu vet ni det.
bybye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback